“Love affairs should have a beginning, a middle and an end.”


A e kujton se çfarë më ke thënë para 8 vitesh? Pyet Mathilde ish të dashurin e saj që tani është martuar dhe ka gruan me një fëmijë. “Dashuria ka një fillim, një mes dhe një fund” ia kujton ajo Bernardit i cili megjithëse pajtohet me atë çfarë ka thënë vazhdon të jetë i dashuruar pas Mathildes.

The women next door, nga François Truffaut tregon tragjedinë e Bernardit dhe Mathildes. Bernardi është duke jetuar një jetë të mirë me gruan e tij Arlette dhe djalin Thomas, por një ditë, një çift – Philippe dhe Mathilde vendosen në një shtëpi afër tyre, çfarë edhe shënon rifillimin e një tragjedie që për personazhe ka Bernardin dhe Mathilden që kishin pasur një dashuri pasionante vite më parë.

Sinteza që prodhon Truffaut duke e lidhë të tashmen me të kaluarën në këtë film, mund të thuhet se është sintezë “Prustiane”. Truffaut, nuk e lejon të tashmen të çlirohet nga e kaluara, dhe e shtyn atë drejt një të ardhme ku ne shohim se e tashmja vizuale e personazheve është simbolika ekuivalente jo e dëshirave të karaktereve, por e të ardhmes së tyre reale.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s